یادگیری کودک از پایه تا نوجوانی
یادگیری عبارت است از اثراتی که محیط از طریق حواص (بینائی، شنوائی، بویائی، چشائی و لامسه (بساوائی) بر ذهن انسان می گذارد. این اثرات که به صورت تغییراتی کم و بیش دائمی در رفتار بالقوه یادگیرنده به وجود می آیند، نتیجه عوامل موقتی و زودگذر مانند خستگی، دارو، عوامل انگیزشی و تغییرات ناشی از رشد (پختگی) یا بلوغ نیست. یادگیری فقط آن چیزی نیست که به صورت تغییرات رفتار عملکرد تجلی می کند. بلکه چیزی است که جزئی از یادگیرنده می شود.

ادامه مطلب

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کرایه خودرو روزنویس ایران آرت peykartarashi12 مجله پوست، مو، زیبایی، لاغری، جراحی پلاستیک، تغذیه و زنان و زایمان مـُــدخـِـــ♥ـــر دستگاه کارتخوان انجمن حل مشکلات نرم افزلری خرید ورودی گوگل David