چکیده:
گروه های آموزشی از جهت مشروعیت بخشیدن به برنامه های آموزشی و نیز از جهت جلب مشارکت فرهنگیان ،ایجاد نشاط ،انگیزه و استفاده از راهکار ها و پیشنهادات و نقطه نظرات جمعیت پویای معلمان در امر تعلیم وتربیت ،جایگاه حساس و قابل توجهی دارد .
یکی از فلسفه های تشکیل گروه های آموزشی خلق وایجاد انگیزه برای مشارکت فکری معلمین در نظام آموزشی و تربیتی می باشد ، با توجه به ضرورت مشارکت معلمان و مدیران مدارس در برنامه ریزی ها ،تصمیم سازیها و تصمیم گیریها ،((گروه های آموزشی )) از یک سو به عنوان نهادی علمی آموزشی و از سوی دیگر بازویی توانا برای کارشناسان حوزه های ستادی و اجرایی تشکیل گردیده اند.
درباره این سایت